Brev:
Ferie med baby
20. oktober 2009
Alder:
8 mdr.
Ferie med baby
Kære Helen,
Vi er så heldige, at vi om to uger skal til Grand Canaria sammen med Mikkels farmor og farfar. Det bliver bare super dejligt, og vi glæder os rigtig meget allesammen :o)
Nu er jeg dog kommet til at tænke på, hvorvidt Mikkel må komme med i poolen, og i så fald hvor længe ad gangen? Der står at poolen er opvarmet, men den er "kun" 24 grader, og hvis man f.eks. går til babysvømning, så er vandet jo som regel omkring 34 grader - og så virker 24 grader jo ret koldt ved siden af... Men Mikkel ELSKER simpelthen at splaske i vandet, når jeg bader ham, så vi vil jo helt vildt gerne prøve at have ham med i poolen og lege med ham der, for tror at han vil synes, at det er vildt sjovt :o)
Kærlig hilsen
Karina